trött :p

Jag har inte orkat skriva på ett tag. men nu blir det ett långt inlägg, ska berätta om veckan. :)

i söndags sen så skulle jag och jessi fika men det va fullt så vi kom på att va fan vi kan ju gå till bc det va ju ett tag sen. Så vi gick dit och spela biljard och drack red bull och cola, efter det så gick vi hem till Franco en kompis och träffa honom och hans två kompisar Ali och David :) efter det så tog vi spårvagnen och bussen hem och gick och la mig. :)
Måndag, då va jag först på stan med jessica sen så träffa jag Nina lite senare på stan och vi gick på stan innan vi gick och tränade, vi skulle träna bodystep, men efter en halvtimme orkade vi inte mer, det va inge kul för det gick så snabbt så vi hann inte med, (lite svårt när man är ny och man inte vet stegen) sen gick ja hem och laga mat .
Tisdag, vakna ja ganska sent, sen ringde frida och fråga om ja skulle följa med henne och handla, så ja följde med henne sen hem och käka och sen tillbaka till frida och färgade mitt hår, sen på torsdagen så det blev att kolla på film till 6 typ sen göra iordning sig eftersom man hade lovat pappa att komma hem till honom och fika. så ja gjorde iordning mig sen hem till honom kolla på tv, pratade och fikade. =) sen blev det att dra sig hemåt vid 11 , halv tolv, det va väldigt kallt att gå hem :/ sen när ja väl kom hem så blev det att kolla på film igen haha, ja börjar fan bli film beroende haha. sen nu sitter man här och lyssnar på massa låtar. Och sen kom en låt på som heter skin, och den fick ja av min bror så  började tänka på honom. varför måste han bo så långt bort? saknar han som fan.. alla våra bråk, alla våra stunder som vi kunde sitta och snacka under hela nätter. och allt sånt. Nu gör man inget sånt. kanske pratar med honom en gång i månaden nu. saknar han som fan asså. han var som en bästa vän, ja visste allt om honom och han visste allt om mig. Nu ingenting. allt har bara försvunnit. det blir jobbigt. men Kommer alltid att älska honom . <3
 nej om man ska ut och röka sen sov


Kommentarer
Postat av: Kim

Fan syrran blir tårögd att läsa de du skrev, saknar dig med och tiden som varit. Men jag finns kvar även om jag bor långt borta, det är nog de bästa just nu.. Men kommer alltid finnas för dig, vi får bättra oss på att prata mera.. Mitt barn kommer få den finaste faster ett barn kan få <3 Älskar dig <3

2008-10-31 @ 23:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0