Lördag :)

Hej !
det va ett tag sen jag skrev sist, men har inte direkt orkat och sen har ja varit med min bebo och så :) han kom till mig i torsdags och sov hos mig :) sen fredag gick vi ut och gick en promenad i vrinivi skogen och sen hem igen, det va riktigt mysigt och trevligt :) sen blev det att åka hem igen och äta mat :) efter maten så kollade vi på en film ( ghost rider) men hade redan sett början på den :) sen åkte min bebis hem för att han hade träning klockan åtta i morse, haha vilken rolig tränare han har va :P efter träningen var han trevlig och spela spel med barn och fans i åtvidabergs centrum det va marknad, och självklart lät han barnen vinna :p haha eller inte, snacka om att han är dålig förlorare ;) haha men vem är inte det? alla blir ju sura om man förlorar haha. självklart för att ja vet att han ska träna vid åtta, joo vem vaknar inte då om inte jag. hahaha vaknar jämt när jag vet att han ska göra något. Så vid 1 blev det att gå över till frida som var hundvakt åt en pitbull/amstaff som var helt underbar men väldigt stark haha. Sen vid tre bar det hemåt för att äta och vid halv fem skjutsa mamma och min lillebror ner mig till resecentrum för att ta bussen till linköping för att träffa min bebo igen :) svårt att vara utan honom, saknar honom så fort han går utanför dörren ;). Jag kom fram ungefär kvart över, det va ganska skönt att åka buss men varmt :) sen kom han och hämta mig och vi åkte till ett ställe där han brukar fisk, riktig trevlig och mysig promenad fick ja gå med min bebo, Han är helt underbar :) sen blev det att åka och köpa glass ;) och sedan hem till honom för att äta tacos och se på barca matchen och självklart så vinner dom :) Ska gå och lägga oss när som. För vi ska upp klockan halv nio eller något för min lillebror har cup i linköping imorgon och den första matchen är klockan halv tio hihi. Sov gott alla. Puss hej :D !

Ajust det, har varit rökfri i snart en månad :) och så blir jag faster snart ju, och störd som jag är så kan ja inte sluta att köpa bebis kläder hihi :p finns det något gulligare än bebis kläder :P


VOLIM TE PUNO BEBO !
  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0