Lördag:)

Hej!
Har inte direkt haft tid at skriva, så tränka uppdatera lite nu och skriva vad som har hänt sen i tisdags :P
Onsdag: Va jag i skolan och hade nationella och sen blev det att åka hem till ange och äta god mat med henne och hennes familj och sen noppa deras ögonbryn som man brukar göra hihi.
Torsdag: Va jag i skolan och sen blev det att gå hem och göra klart alla uppgifter som skulle vara inlämnade på fredagen. så jag hann inte gå och träna på torsdag som jag och ange hade pratat om. Men jag gick ut och gick i en timme själv på kvällen senare :)
Fredag: Va jag i skolan och sen hem för att läsa om matchen som min bebo hade mot Ifk. sen Blev det att gå vidare till ange för hennes pappa fyllde år så jag gick dit för att fira honom och för att träffa ange lite och äta deras goda tacos:) efter att vi hade ätit fick vi ronja och johanna att åka till ronja för att hämta hennes singstar sen när det kom så satt vi och sjöng singstar och tog en paus för att se så ska det låta med anges mamma, sen blev det att sjunga igen, Jag och ange va helt förälskade, vi kunde knappt slita oss från spelet :P Sen vid halv tolv var det dags att gå hem :)
Lördag: Vakna väldigt tidigt som jag har gjort de senaste månaderna, sen följa mamma ner till stan för att inte låta henne gå själv, så gick med henne på stan till halv två ungefär, sen hem igen för att vänta på ange. Mötte ange vid tio över två så gick vi ner på stan för att fixa och köpa lite saker och sen för att sola lite :p sen blev det att se om ange kunde låna skor av min låtsas syster men skorna var för stora :P sen gick vi hem, ange gick till spårvagnen och jag gick hem. Sen bestämde familjen att vi skulle äta mc så det blev att åka och handla mat :) Sen nu sitter jag här vid datan, men ska lägga mig och se film nu :)

Måste ju säga att min bebo kommer hem imorgon så får hoppas att han inte är för trött efter resan så man får träffa honom :( saknat honom massa, men han har haft det kul och det är det som är huvudsaken :) men det är ändå jobbigt att han har varit bort så länge :/ men han måste ju på träningsläger. men nästa gång ska jag kidnappa honom ;) eller gömma mig i hans resväska haha, eller tror faktisgt han skulle märka det hahahaha. Men är glad att han kommer imorgon. sanjam te bebo i volim te puno, Poljubac (K)
 
Har varit rökfri i 21 dagar idag, så känner mig riktigt stolt. och jag ska bli faster om bara några dagar så är helt överlycklig :D

Skriver mer imorgon. Ha det bra så länge. pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0