Måndag :)

Hej !
Igår kom min bebo hem, fy fan vad jag har saknat honom. så fort jag såg honom ville jag inte släppa taget om honom. Vi va hemma hos mig och mystes och pussades ;) sen efter att jag hade kliat honom på ryggen så fråga jag om han kunde klia mig och han svara : aa jag ska bara vila mig lite. Efter dom 7 orden hörde jag hur han somna, ville ju inte väcka honom bara för att han skulle klia mig på ryggen så jag lät honom sova. Efter ett tag så somna jag med, men tv och datan var på så fick g upp och stänga av de sen somna om. Vi vakna vid 12 någon gång, så jag gick upp och gjorde frukost till mig och min bebo och sen blev det att fortsätta och mysa, min bebo va så trött så han somna när han låg och höll om mig :) han va så himla gullig så va ju bara tvungen att ta kort på honom ;) sen åkte han han vid halv fem ungefär för att han skulle träna och senare på kvällen träffa några kompisar. Nu kan vi kanske inte träffas förens på torsdag :/ hur ska jag klara mig? Från att inte träffats på en vecka till att träffas en gång och sen inte få träffa honom på dagar till, Känns lite jobbigt. Men nu kan vi i alla fall prata med varandra på telefonen och nu är han ju hemma :)
Idag ska jag ut och gå med ange i vrinnevi, vi skulle ha gått till gymmet och tränat där, men det är ju så fint väder så varför inte gå ut och gå ute i det sköna vädret :) så nu sitter jag och väntar på att hon ska komma :)
Glömde och skriva att i lördags blev det att gå ut med mina älsklingar, mina tvillingskusiner. Vi gick till cromwell och hade det riktigt trevligt, Inga bråk, inga tjaffs, roligt folk och lagom med dricka. Så det var riktigt roligt, det va länge sen jag hade så roligt. Älskar er mina tjejer <3

Varit rökfri i 23 dagar idag, det går bara bättre och bättre :)

Och så blir man ju faster snart så kan det bli bättre?
Man har de som betyder mest i sitt liv. Jag har min familj som finns där och stöttar en, Man ska bli faster till en så underbar söt unge och få en familj som är helt underbar på köpet. Sen har man sina älskade kusiner älskar er massa tjejer, har alltid kul och trevligt med er. Sen har jag ange som finns där i både vått och torrt. Älskar dig massa gumman. Och självklart ska man inte glömma min bebo, som verkligen finns där och får mig att känna mig så speciell. Är så glad över att ha träffat dig och fått dig i mitt liv. Volim te puno bebo <3 (L)

Skriver kanske mer i kväll . Puss på er !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0