Promenad :)

Hej !
Jag och ange gick ut på en lång och skön promenad förut. Det blev ca 1 mil, känner mig duktigt. När vi gick där så trodde jag att de gula prickarna va 2,5 kilometer vägen men haha va fel jag hade, det va 5,5 kilometersvägen haha. Ange blev så irriterad på mig haha. Men det va så underbart skönt. Fint väder ute och naturen va jätte fin. Vi såg två rådjur som jag skulle ta kort på men dom upptäckte mig så det blev inga kort :( Men jag nöjer mig med de kort ja fick. Dom är inte så jätte bra, min kamera på mobilen är sämst. men det är fina bilder. Och måste ju säga min älskade kusin lisa ringde när vi gick i skogen och jag blev skit rädd av ringsingalen. trodde att jag hade på ljudlös men nej nej, så hon skrämde livet ur mig, jag måste ha hoppas en jävla bit över marken och mot ange och skrek hahaha. Fy fan har nog inte blivit så rädd för en mobil på länge haha

    
                          
Bilderna är så underbart fina, känns som om sommaren äntligen är på väg :)

Nu sitter jag här och väntar på att min bebo ska ringa så jag kan sova. Han sitter väl säkert och spelar en massa poker med hans kompis haha, Men det är helt underbart att han är hemma. Hoppas på att få träffa honom så snart som möjligt. Volim te puno bebo <3 Poljubac (K)

Imorgon blir det att träffa lisa :) tror att det blir att träffa lollo också, det hoppas jag på. Alltid lika härligt och roligt att träffa sina tvillingskusiner. Älskar er !

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hony<3 saknar dej kom hem till mej :D

2009-04-19 @ 20:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0