Nytt år :)

Hej har inte skrivit på ett tag för att det har inte hänt så jätte mycket, och ska ja va ärlig så har ja inte direkt orkat heller ;) haha men angeilicas födelsedag blev riktigt lyckad, Julafton var också helt okej, man träffade hela släkten och fick pengar och så :) sen på tosdagen blev det att gå till q bar med ange och spela lite biljard och så, det va riktigt trevligt. bara att hon försökte få mig att sjunga karoeke haha men hon lyckades inte .
Sen fredagen blev det utgång, eftersom hon fyllt 18. så hoppas att hon hade väldigt trevligt det hade jag i alla fall. sen så har man inte gjort så mycket, varit med frida så klart :) Sen nyår blev en riktigt trevlig kväll. Tack frida, Ange, fia, Oom, steffe och diaz :) och alla andra som var där. vi var först på golden och åt sen skulle de ha personalfest och oom jobbar ju där så det blev att stanna kvar och dricka lite och smälla smällare och så sen senare blev det att jag och frida gick till steffe och fortsatta att dricka. Vi var där ett bra tag och hade riktigt trevligt och roligt, men fy fan va svårt det va att få tag på en taxi. men tillslut vid typ 5 på morgonen då fick vi komma hem och då blev det verkligen att sova :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

hörru dags för lite update här ser jag, skärpning nu!!!! Love u girl , se u <3

2009-01-07 @ 00:18:17
URL: http://sirenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0