Glad :)

Hej ! nu sitter ja här vid datan med ansikts mask och ser konstig ut haha, blev kritvit av masken så får se om det blir något bättre efter man tagit bort den medans jag väntar på att min bebo ska komma :) han hade match idag och vann med 2-1 , glad för hans skull. Det är så segt att bara sitta här och vänta. Håller på att plocka undan lite :P sen har man varit och köpt godis och något och dricka till fettot också ;) Jag har bestämt mig för att sluta röka, ja håller på att försöka men det går sakta men säkert ;p Ska åka och köpa sån där nikotin spray imorgon, får se om det funkar, hoppas det :) Känner att det är bäst att sluta på grund av hälsan och hur dyrt det är och även för min bebo :) så hoppas jag klarar det :)

Idag har det inte hänt mycket. Varit i skolan och haft så tråkiga lektioner , blää är så trött på skolan så det inte är sant så det är skönt att det är helg. Plus att min bebo ska vara här hela helgen :) det ska bli så trevligt och mysigt, har saknat han så mycket :( Så när han kommer så ska vi tjocka oss och se film, jag och mitt lilla fetto :P sen blir det för oss att sova, sen imorgon ska vi ta hand om min lillebror hihi så då blir det tjocka oss och se på film igen, sen tror jag att de kommer spela lite tv spel också hehe.

saknar min kära bror också, är så glad för han och metas skull att de ska få en liten flicka :) wiie nathalie ska bli faster :) Lillskiten kommer i april någon gång. :) synd att de bor så långt bort annars skulle ja vara barnvakt ofta kan ja lova :) Hoppas att ni kommer ner snart, Älskar dig kim, saknar dig massoooor. <3

Nej nu ska jag fortsätta städa lite så det är fint när han kommer ;) Uppdaterar kanske imorgon :p Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0