Hej :)

Har inte bloggat på ett tag, men ska ja va ärlig så är det för att ja inte har orkat hihi, kan va lite jobbigt ibland. Men har inte hänt så jätte mycket. :) Har varit hos mina älskade tvillingkusiner och festat med dom och bara tagit det lungt, förra veckan klippte ja Lollos lugg :) Sen är det mycket i skolan som vanligt. Och så har jag varit hos pappa och kollat på deras nya hund som dom köpt hihi.

Sen Har jag varit väldigt mycket med min bebo. :) så glad för att träffat honom, han är helt underbar, Det känns så bra att ha träffat honom, kan verkligen prata om allt med honom, fast om det är jobbiga saker som bara mina kompisar och min familj vet om, men litar på honom, och han betyder så mycket för mig. Känns bra att ha honom vid min sida. Bebo du betyder väldigt mycket för mig och du vet hur jag känner. <3 fattar inte varför ja inte har hittat honom tidagare. Han har fått mig att känna mig så älskvärd. trodde inte från början att ja va värd någon som honom. Han är det bästa som hänt mig på länge :) vet att du vet det bebo, kanske säger det ofta men vill verkligen att du ska veta det. Förra helgen va ja och festa med han och hans kompisar, riktigt roligt. Hans kompisar är roliga dom :) Va på platens i linköping, riktigt coolt ställe och där verkar killar ha lite mer respekt för tjejer än vad dom har i norrköping. Men riktigt trevligt faktiskt :) Sen blev det hem och sova, riktigt mysigt. Sen på söndagen blev det att åka hem till mig och ta det lungt. Och hade ju lovat min bebo att klippa honom så gjorde det. Och självklart blir min lilla fetto sugen på mc så vi åkte och köpte mat till honom också :) sen blev det att ta det lungt och sen sova eftersom man har en tråkig skola att gå till på måndagen. Ville verkligen inte gå, ville ligga kvar och sova och mysa med min bebo. Sen nu har vi inte träffats sen i måndags morgon, saknar min lilla bebo, men pratar ju med honom nästan hela tiden så det känns bra ändå :) så hoppas verkligen att du inte kommer jätte sent på fredag och att ja får träffa dig mer i helgen, hur ska ja klara mig annars :( ;)

Idag har man inte gjort så mycket :) varit i skolan sen hem till ange eftersom det är onsdag :) vi har ätit, jag har noppar ögonbryn och klippt luggen på Min "extra" mamma. Sen blev det att åka hem för att klippa luggen på linn också :) så nu sitter jag här helt själv och längtar efter min bebo. medans han ser på barca matchen ;) ska försöka att skriva imorgon också om jag orkar hehe. Ha det bra :) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0