måndag 23/3

Hej !
I fredags åkte jag till ange, vi åkte in till stan och köpte present till far min eftersom han fyllde år igår :)
sen tillbaka hem till ange för att se "så ska det låta" med hela hennes familj, riktigt trevligt faktiskt, alla satt och sjöng hihi.
sedan blev det att åka hem och sova.
Dagen efter ringer frida och jag går hem till henne och dricker en kopp kaffe och sedan ger vi oss i väg för att springa , whihu vi sprang, gissa om vi va typ döda efteråt men vi sprang :) sen vidare hem till hennes mamma och hämta vatten och sen blev det att gå ut och gå vi gick från ektorp till längst ner i klocket och sedan tillbaka hem :) Sen kom min bebis vid 7 typ och då blev det att åka hem till pappa för att fira honom och sen åkte vi hem igen och la oss och kolla på film :) och sen somna vi sött :) sen på söndagen så tog vi det bara lungt, låg och myste och kolla på film och låg och prata och självklart kolla barca matchen :) Sen blev det att sova för att gå till skolan tidigt i morse :p
idag har inte hänt mycket, har varit i skolan, har äntligen gjort klart projektarbetet, sen hem och plugga har ju prov imorgon på allergi, astma och diabetes :p inge kul att plugga till, sen har ja varit och tränat med ange idag, så sprang och gick på löpbandet riktigt skönt faktiskt, sen hem för att ta något att äta för att sedan fortsätta att plugga, så blev precis klar med pluggandet, så ska ringa min bebo och prata lite med honom innan man går och lägger sig, och hoppas på att han kan komma imorgon. :) Min bebo åker ju till turkiet på söndag så måste ju hinna träffas lite innan ;) hihi 
Aja sov gott allihopa . 

Sanjam te bebo. spavaj slatko, Volim te puno <3 // Puss Puss <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0