Onsdag :)

hej hej !
nu sitter jag hä med ange och väntar på att gå till bussen som går fem över :) Kom hem precis från att ha mött ange på stationen eftersom jag var i linköping igår hos min bebo, hade jätte trevligt och mysigt, fick/tog en massa kort på honom när han va liten :) Sen efter mött ange vid stationen åkte vi till stan och köpte hårfärg och snart ska vi vidare till henne och färga håret och noppa hennes ögonbryn och äta god mat :) Sen ska jag ner och möta min bebo vid stationen och senare vidare till mig :) Sen ska han sova här tills imorgon :) Volim te bebo (K)

Har varit rökfri i fem dagar nu också. så känner mig jätte duktig. Fy fan va äckligt det luktar om de som röker så förstår varför alla har sagt att det luktar och att man inte har förstått det innan :) men just nu går det bra, så det kommer gå bra hoppas jag :) Nej nu ska ja dra mig vidare. Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0