Saknar :(

Saknar dig så himla mycket kim, och är så glad över att ditt liv äntligen har fått en mening och att du är glad och är som en ny person. Älska dig förut men älskar dig mer nu. Är så glad att du äntligen har fått i ordning på ditt liv och hittat den personen som betyder allt för dig och som du ska skaffa familj med. Hon är en helt underbar person, så kan örstå vad du ser i henne. så är så glad att jag ska bli faster åt min lilla brors dotter Amanda tingeling Sofia <3 Hoppas vi träffas snart bror, trodde inte att en saknad kunde vara så här stor. Från att haft skit bra kontakt till att knappt prata. från att ha bråkat till max, till att inte ens tjaffsa. Klart man är glad att det är över men självklart saknar man dom också :) Men ni kommer ju ner snart. och måste få träffa Jennifer, har ju inte fått träffa henne än, men hon verkar vara en stark och underbar flicka. Allt hon stått ut med, klarar hon det så vet man att man inte ska klaga på sitt liv och vara stolt över den man är... Ta hand om din familj nu bror, vet att du klarar det <3
Älskar er alla en massa, Kim, Meta, Jennifer, Wilma, Hampus och självklart lilla Amanda.


 Här ligger fasters lilla flicka, kan du komma ut så jag får hålla dig :)


Bror min när han tog studenten, hitta inte någon annan bild, Älskar diiig <3

SKriver mer lite senare :)
Ajust det och bebo är och spelar match så nu önskar vi honom lycka till och han kommer klara det skit bra. min lilla fotbolls stjärna :D  Sanjam te bebo i volim te puno :) (K)

Puss hej !

Kommentarer
Postat av: Meta

Faan vad söt du är gumman..

Så jävla fint skrivet.. Go gumman..

Ska bli jätte mysigt att få komma och fira din student, och bara umgås..

Nära nu=)

Sköt om dig och din "bebo"

Puss

2009-03-20 @ 16:06:01
URL: http://mammameta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0