Söndag :/

I fredags va jag i skolan och sen blev det att gå hem och göra sig iorgning för att sen åka till min bebo, vi åt tacos hemma hos honom. Helt underbara föräldrar har han :) sen blev det att åka och köpa tjokis godis och sen vidare till nihad, för att se film med han och hans tjej. hehe och självklart ska dom köra sten, sax, påse om vilken film det ska bli, och min bebo vann så det blev ghetto blaster och den har man ju sett några gånger :p och jag somnade som jag har gjort de senaste gånger, vet inte varför för jag känner mig inte trött innan filmen sen så fort jag lägger mig i bebos famn och lyssnar på hans andning så somnar jag som en lite bebis ;) Efter filmen spela dom lite poker, men ja va för seg för att vara med, haha men skylde på att jag inte kunde :p Sen skjutsa nihad mig till stationen där tåget var försenat en kvart först, men det blev att det inte kom förens efter 20 minuter, sen tar det ju 26 min att komma tillbaka i norrköping så va hemma runt tjugo över 1 och som tur var så kom inte spårvagnen förens vid halv, sen åkte jag hem. Fick ju gå från ebersteinska men det är ju inte så långt hem till mig. Ringde bebo på vägen hem, som tur va hade han inte somnat än.Sen när man kom hem så blev det att sova efter ett tag :)

Lördagen, vakna jag vid 1 någon gång, jag va så seg. ville knappt gå upp först men sen gick jag upp och åt frukost :) sen blev det att ta det lungt på dagen, Satt vid datan, prata lite med mamma, åkte och lämna in min mobil som gick sönder för ungefär 5 månader sen haha, sen hem igen och städa och äta sen kom min bebo :) jag åt, sen duscha ja medans bebo satt vid datan, sen blev det att mysa lite i sängen och pussas och kramas lite. Sen gick vi till bilen för att byta parkering och för att mitt fetto ville ha pizza till svenska matchen :) sen hem igen. Så kollade vi på matchen sen låg jag och på hans bröst och vi låg och myste lite och självklart somnar jag, och vaknar upp efter nån timme, då har min bebo somnat också så jag gick upp och stängde av data och tv och går och lägger mig. Sen somna vi om igen. :)
Ville verkligen inte gå upp imorse, men jag ville ju säga hej då till min bebo.
Jag gick upp och gjorde frukost åt honom och mig, sen efter vi hade ätit så la vi oss i sängen och kramades sen helt plötsligt var klockan så mycket så han va tvungen att åka. efter han hade åkt så blev jag helt nere, har varit nere hela dagen. vet att han bara är borta en vecka. men när han är hemma pratar vi ju hela dagen , först sms sen på kvällen får jag höra hans röst innan man somnar. Men nu kan man inte prata så. Nu kommer ja bli glad om jag får mer än två sms om dagen :( Men som sagt han kommer ju tillbaka snart. så jag klarar mig :)
ja mislim na tebe, Sanjam te puno bebo,  jesi moj srdašce i volim te <3 (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0