Tisdag :/

Hej !
Det har inte hänt så mycket sen min bebo har åkt, har varit i skolan, sen hem och gjort massa arbeten och pluggar. I igår var jag och träna med ange, brukar ju träna tisdagar också men hon ville vara med en kompis till henne. :) Så nu har jag gjort klart ett arbete som blev på 6 sidor om barn och ungdomsjukvård, snacka om att man är trött på den läraren, hon måste ju hata träd eller något, hon bombar oss med uppgifter... :S
Har fått sms av min bebo varje morgon också, men har känt att det är skönare att få på kvällen än på morgonen, har märkt hur van man har blivit att prata med varandra på kvällen innan man somnar, för just nu är det lite svårt, för man har den där vanan att man får ett god natt sms innan man somnar. Men han verkar ha det kul och bra så det är bara att vara glad för hans skull och hoppas på att han tänker lite på mig så han inte har för kul :P ja mislim na tebe, Sanjam te puno bebo,  jesi moj srdašce i volim te <3 (K)

Nej nu måste jag sova, jag har NP i svenska imorgon från 8.10- 13.00 haha visst låter det roligt. njae det tycker inte jag, men kommer ändå inte sitta där ända tills 13.00 haha brukar vara klar efter ca 2 timmar :P

Innan jag glömmer, jag har varit rökfri i 17 dagar nu :) känner mig väldigt stolt över mig själv. trodde verkligen inte att det skulle funka men det gjorde det. Bara man vill, och har bestämt sig så går det :)

God natt, kanske skriver imorgon Puss !

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej hjärtat va så längesen nu :( saknar dej

2009-04-02 @ 17:01:25
URL: http://sirenlid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0