Torsdag

Har inte skrivit de senaste dagarna för att jag har haft fullt upp :)
I tisdags så var jag i skolan sen blev det att gå och träna med ange och sen vidare till konst med frida och familjen för att se när min bebo spela mot sylvia :) det sluta 1-1. Jag tyckte att min bebo va duktig :) sen blev det att gå hem och lämna filt m.m. jag och frida gick i halvlek och hämta filt, kaffe och så för det va svinkallt ute. Efter att ha lämnat filten gick vi och möte min bebo för han skulle sova hos mig :) han var hungrig så vi gick och köpte mat till honom, för det fettot ville ha hamburgare :p sen vidare hem till mig där jag och min bebo hade det mysigt och är så glad att han kom :) sen somna vi sött. Det är så underbart att träffa honom :) man glömmer bort allt annat och tiden går verkligen för fort :( På onsdagen blev det att gå till skolan medans bebo låg hemma hos mig tills han skulle ta bussen hem. :p efter skolan åkte jag hem till ange eftersom det var onsdag :) jag umgicks med onsdags familjen och noppa deras ögonbryn och åt en jätte god sallad :) Sedan blev det att möta bebo i klocket för att sen åka vidare hem till mig :) Och som vanligt hade vi det helt underbart igår igen, så jobbigt att tiden ska gå snabbt när man mår bra och har det roligt. Han åkte hem imorse innan jag gick till skolan och jag saknar han redan och nu helt plötsligt går tiden hur sakta som helst. Jag bara väntar tills det blir lördag så jag får träffa honom igen innan han åker till turkiet en vecka :( Men kommer nog gå bra :) Nej nu ska jag lägga mig och vänta på att han ska styrketräna klart så man får prata lite med honom innan man somnar.

Ajust det, har varit rökfri i 12 dagar nu :) är väldigt stolt över mig själv. Är inte så jätte svårt nu när det gått nästan två veckor, Är början som är jobbigast, men ger man sig bara fan på det så går det :)

Ha det bra Puss.

Sanjam te bebo, volim te puno <3

Kommentarer
Postat av: Meta

Faan vad duktig du är gumman.. kämpa på ...puss

2009-03-28 @ 21:16:59
URL: http://mammameta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0