Torsdag :)

Hej !
Idag börja dagen med att min bebo väcker mig och tjatar om frukost ;) så efter ett tag när jag tog mig orken att gå upp så gick jag och gjorde frukost åt oss, sen blev det att göra iordning sig för att följa honom till tågstationen, så jag gjorde det och pussa honom hej då, sakna honom så fort han gick på tåget ;)

Sen blev det att åka hem och börja med alla dessa j'vla skol uppgifter, ibland undrar man om lärarna verkligen mår bra när dom ger oss så mycket att göra. Så håller fortfarande på med dom j'vlarna, så himla tråkigt är det.

Blev att gå över till frida lite snabbt för att dricka kaffe, som vanligt säger vi att det ska gå fort, joo men heller hur, va där i två timmar och hjälpte henne att gå i ordning på tattueringen hon vill göra, så nu är den klar.

Så jag har precis kommit hem, så nu sitter jag här och ska börja med uppgifterna igen :( Och vänta på att min bebo ska höra av sig, :) han är med sin roliga kompis, hihi en riktig rolig kille det där hehe, Hälsar ljummet ;)

Sanjam te bebo i volim te puno :) (K)

Skriver kanske mer sen :) Ha det bra Puss !

Kommentarer
Postat av: 10

youre an angel working on me:) saknar dig bebis(K)

2009-03-19 @ 23:55:24
Postat av: Meta

Skriv oftare hjärtat..

2009-03-20 @ 11:12:08
URL: http://mammameta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0