Äntligen =)

Hej hej!
Vet att jag inte har skrivit på ett tag men har börjar praktiken och är väldigt trött efter att ha tagit hand om alla söta små barn :) Sen har jag träffat min bebo flera gånger, sitter faktiskt hos honom nu och ska se barca matchen, men han är hos en kompis och ser den som han alltid gör så sitter här helt själv :/ men men nu ska jag sätta mig och se matchen

Måste ju säga att jag äntligen har blivit faster nu, Faster tjeja föddes den 1 maj klockan 15.43 :) Så söt och så lik min bror . Väntar på att få träffa henne i juni :)

Nej nu ska jag se fotbollen kanske skriver sen :) eller så skriver jag när jag har tid :P Puss hej <3

Volim te puno bebo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0