Måndag 4/5

Hej !
Självklart så vann barca i lördags, de vann med 6-2 för de som inte visste :p Efter matchen kom min bebis hem så vi myste lite oah sen la vi oss och sov för sen på söndagen skulle han ha träning tidigt på morgonen :/ Så jag fick ligga i hans säng helt själv tills han kom hem. När han hade kommit hem så vila han lite och sen myste vi lite medans vi vänta på att hans föräldrar kom hem så vi kunde ta bilen hem till mig:) dom kom runt 7 så då tog vi bilen först till mc för äta :) sen åkte vi hem till mig och kolla på tv och myste tills vi skulle sova. jag öppnade på dagis idag så jag började klockan kvart över sex så va tvungen att lägga mig kanske tidigt för att orka gå upp. Medans ja gick upp kvart i sex så fick bebis ligga kvar och sova, så han fick mina nycklar för att låsa efter sig sen när han bestämde sig för att åka :) Sen åkte jag hem och nästan somna i soffan sen åt jag och sedan ner för att hjälpa mamma i tvättstugan. Så nu har jag hjälpt henne att fixa tvätten och varit ute och övningskört lite , gick väldigt bra. så snart ska jag gå en promenad med mamma för hon ska ta ut pengar ;) kanske skriver mer sen :)

Är så glad över att ha blivit faster. Min lilla tös får jag träffa på studenten, längtar efter henne så mycket :)

Snart varit rök fri i två månader :) Grattis till mig..

Sanjam te i volim te puno bebo !!! Poljubac (K)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0