Torsdag 14/5...

Hej !
Det har inte hänt mycket sen i söndags. Har varit på praktiken och sen har ja varit hemma och tagit det lungt och jobbat lite med skoluppgifter som jag ska lämna in, sen har jag pratat med kusinerna och varit med mamma. 
Idag så hade jag praktik, efter de så åkte ja hem till ange för att äta mat och plocka deras ögonbryn. Har inte varit där på ett tag det har varit så mycket som har hänt och med praktiken och så. Men det va riktigt trevligt, så nu ska ja gå och lägga mig när som för jag ska åka hemifrån klockan sju imorgon :/ haha ibland är man för trött att gå upp tidigt, men barnen får en att bli på sånt bra humör så jag tycker det är trevligt och mysigt när de kommer helt trötta och så vill de bara sitta och mysa ett tag innan de börjar leka :)
Så underbart söta är de, speciellt när de vill kramas och när de minsta är trötta då blir de nästan som små apor, hihi kanske låter roligt men de håller fast så otroligt hårt i en haha.
aja nu måste ja sova så jag orkar med allt imorgon. Pusspuss!




 
Idag har jag varit rökfri i två månader :D är så stolt över mig själv, trodde först inte att det skulle gå. men det gjorde det. det handlar bara om att man måste ha motivationen och viljan. Många mer månader ska det bli :)





I have never seen anyone as beuatiful as you .
jer mislim na tebe,ti si najbolje sto je se meni desilo, Sanjam te i volim te puno bebo!! <3

Kommentarer
Postat av: Meta

Heej Hjärtat syster & Faster

Hoppas allt bre med dig trots omständigheterna och inför din stora dag..

Vi skanar och längtar efter att få träffa er. Pussar

2009-05-15 @ 21:40:50
URL: http://mammameta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Älsklings familjen. Nja bra och bra, nu är allt över. så bra och bra är det väl inte men det går över. Saknar er också Älskar er <3 puss

2009-05-16 @ 15:32:22
URL: http://nathaliesofiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0