Torsdag....

Hej hej!
Vet inte riktigt vad ja ska skriva, idag har jag inte gjort så mycket. Träffa ange ett tag sen bara tog det lungt, sov inte så jätte bra i natt, men det är så livet kan vara ibland. Det är bara att hoppas på det bästa.
Är så glad över att ja har mina vänner och min familj :) tack för allt, det betyder så mycket för mig..
Vet att det kommer gå över, just nu känns allt bara så jobbigt. Men som sagt tiden läker alla sår..
finns inge bättre att veta att de närmaste man har finns där och stöttar och tröstar en. <3 Älskar er alla.


Och självklart saknar man sin bror och hans familj, har en massa bilder på min brorsdotter nu. Bara längtar tills jag får träffa diiiig. Hon är så himla lik kim och är så himla sööt. Hon får en att bli på ett bra humör =)
Min Lilla tjeja, så himla söt ( Man vill ju bara pussa sönder henne :p )


Volim te i sanjam te puno bebo!!!!! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0